Giizem55 Karar vermek çok zormuş kızlar Arden , Yaman , Karan ,Ateş sizce hangisi daha güzel yada daha güzel parlak fikirleri olan var mı 😍
Caglabsrr Giizem55 erkek ismi olarak volkan, tolga benim cok hosuma gidiyor ama karan ismi de guzelmis😊
Giizem55 Caglabsrr evet Volkan da çok güzel bende çok beğeniyorum aslında ama oda çok oldu sanırım ☺️
Caglacagla Caglabsrr canımm sanki kendimi gördüm iki abimin adı biri Volkan biri Tolga benimkide belli Çağla şaşırdım bi an 😊😁
Kereminannesiyim Kıvanç, Miran, Mete, Efe benm hoşuma gidenler tabi ki en çok hoşuma giden Kerem ‘mim 🦋🧿🙏
Nurcin54 Ben Ali Mert istedim babası emin koyacak peygamber efendimizin (sav) lakabı Benim de hoşuma gitti Emin olarak isim bulmamız 33 haftada nasip oldu inşaallah kucağımıza almak ta nasipte olur
gokceylmz Benim de Ayaz’ım yolda 😊 12.haftada karar verdik bir daha da değiştirmedik. Hatta 13. Haftada kız da olabilir demişti doktor o zaman da Yaz koyarız diye dişünmüştük ☺️ Ama aklındakilerden birini koycaksan Arden ve Yaman güzel ✨ bir öğretmen olarak şunu da söyliyim Yamanlar da pek yaman oluyor 🙈😬
Bellabells gokceylmz ayaz ismi çok beğendiğim bir isim. Ama anlam olarak baktığımda çok hoşuma gitmiyor.soğuk anlamı var.ne bileyim daha olumlu bir isim olmasını tercih ederim ben.