Senagg Fatma48 o durum kişiden kişiye değişiyor. Birazda psikolojik açıkcası. Çok istediğimiz için o belirtiler var sanıyoruz ama henüz çok erken belirtiler içinde. Ben sadece sabahları bulantı yaşıyorum o kadar. Nasip inşallah
Senagg İlk denememizde hergün test yapasım geliyordu ama döllenmeden 15 gün sonra anca belli oluyor hamilelik. O yüzden illaki adet gecikmesini beklemek gerekiyor kesin sonuç ve hayal kırıklığı yaşamamak için 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Annemmm2 Fatma48 2.5 yasında oğlum var 1 yıldan beri ilk defa korunmuyorum 1 yıl önce bir düşük yaşadım canım . 22 yaşındayım bu arada 🥰 19 yasında evlendim 😚
Fatma48 Annemmm2 Allah bağışlasın oğlunu rabbim bu güzel günde bitane de kız çocuğu verir yanına 🌺❤️ bende 23 yaşındayım 1.5 yıldır evliyim ilk geçen ay denedik birde bu ay bakalım hayırlısı çok heyecanlıyız eşimle🤗🤗
Annemmm2 Fatma48 Amin canım çok sağol rabbim seninde gönlünde kini versin , Ramazan ayında sevindirsin sizi insallah 🥰 😍 Ben birazsan gidicem sonucu almaya ama bugün hiç ümitli değilim negatif gibi geliyor sonuç
Fatma48 Annemmm2 anlamını bilmiyorum ama burada ki postalar baktım senin için kimisi negatif diyor ama kimisininde ilk 0.100 çıkmış sonra pozitif olmuş inşallah seninde öyledir🤗
Ebruaslanhann Fatma48 adetimin ilk gününüde sayarak 13. Gun ile 15. Gun arası ovulasyon testi yaptım hep çift çizgi çıktı o günleri değerlendirdim canım sonraki günler de denedim tek çizgi oldu o gunlerdede yaptım gerçi ne olur ne olmaz diye 😂😂😂😂