Annemmm2 benimde adetim bittikten 5. Ve 7 gün sonraları da takvime göre birliktelik oldu yumurtlama günüde oldu (takvimim uygulaması) bende hiç ovülasyon yapmadım geçen ay denedik olmadı takvime göre ama malesef hiçbişry çıkmadı ama ben ovülasyon aldım olmazsa bu ayda onunla deneyeceğim ama inşallah olur bu ay adetime 10 gün var🙏🙏 çok istiyoruz eşimle bu ay ikinci denememiz