Gulnar44 Hacer67 30+3 olduk cok sukur safak 67 2.gebeligim dogum sekli belli değil canim o günkü duruma göre bakilicak hayirlisi insallah hepimize kolay dogumlar
Toprakkaya Hacer67 2. Gebeliğim ilkinin kalbi durduğu için kaybetmiştim şimdi tekrar hamileyim 6 haftalık olduk bizde daha yolun başındayız. İnşAllah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı ☺️🐣
Hacer67 Kızlar öyle bi öksürüğe yakalandim ki anlatamam karnımın içi çok acıyo önceki 2 tane sezaryan doğumum olduğu için sanki dikişlerim yirtilacakmiş gibi hissediyorum 🙁
Hacer67 anapanda12 bende yatmıştım canım nidicart diye bi ilaç var 4 saat te 1 onu içiyodum ama bıraktım inşallah sağ sağlim kucağı na almayı nasip eder rabbim🙏🙏
Aysegolcuk Hacer67 39+1 haftadayım normal doğum olucak inşAllah ilk gebeliğim Vajina ağrı ve batma var Sol bacağıma kramp giriyor yürüyemiyorum 😞😞 arada karnımın alt kısmına kramp giriyor adet olacakmışım gibi ama gelen giden yok 🤷♀️🙂
Caah Hacer67 18. Hafta oğluşum kalça ağrısı başladı bu ara sap bacağımdan aşağı kadar sokuluyor birşey
BMA Hacer67 ilk bebisim bugun tam 34+0 olduk bi oğlumuz olucak Allahın izniyle sezeryan olucak🐣civcivime kavusmaya 32 gün kldi😍🤭
Nata97 36+4um safak 24gun) geceler kasilma ile BEraber sancilarim var) saga sola zarzor donuyorum) siksik idrara gidiyorum akintim artdi) baska da kendimi iyi hiss ediyorum) alisverisimide yaptim yavastan canta hazirligi biticek insAllah darisi basiniza kucuk haftali annislerr 💋 sagsalim Kucagimiza almak nasip olsun herkese 🙏🏻🙏🏻
BeyzZaA Hacer67 35+4tteyiz kramplarım oluyo arada ağrılarım oluyo normal olarak ev işlerimi ve bebeğimin hazırlıklarını bitirmeye çalışıyorum tam olarak çok şükür iyiyiz yinede hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 😊