Hacer67 Nasıl gidiyor gebelik süreciniz var mi bi sıkıntı bayanlar şafak kaç normal mi sezaryan mi kaçıncı bebişleriniz 😍😍
Elffertn Hacer67 çok iyi gidiyo canımm 29 haftalık olduk oğluşum da bende sağlıklıyız🍀 temmuz gelsin kucağıma alıyım sarılıyım kokusunu içime çekiyim diye bekliyorum Tek sorunum kilolar, inş doğumdan sonra gider😅 senin nasıl gidiyo
Menis21 Hacer67 13+3 olduk çok şükür... Bel ağrısı kasık ağrısı nefes darlığı baş ağrısı akıntı gibi durumlar arada bir gelip gidiyor en çok rahatsız eden nefes darlığı normalde panik atak hastasıyım yine buna şükür ama atağım gelecek fazlalaşacak diye korkuyorum açıkçası Allah herkese sağlıklı gebelik sağlıklı doğum sağlıklı bebekler versin inşallah 🤲🤲🤲
Elffertn Hacer67 bi da ilk bebeğim ilk hayecanım , Allahın izniyle bi sorun olmazsa normal istiyorum canım
Melbas Menis21 bir an bunu ben mi yazmışım diye şaşırarak okudum. 😂 bende 13+3 üm ve panik atak hastasıyım. Üstüne arada nefes darlığı çekiyorum ve daha da korkuyorum. İkiz hamileyim. Bebeklerini düşün diye sakinleşmeye çalışıyorum. ☺️
cevrik 16 olduk burun tıkanıklığı, sırt bel ağrıları.. yakın zamanda düştüğüm için bel ağrısı zorluyor doğum nası olacak merak ediyorum😕
Sagliklagel cevrik benim de burnum tıkanıyor basından beri 14 haftalık olduk siz nasil bas ediyorsunuz
Hacer67 Benim son adet tarihime göre 34+6 Ama 1 hafta önce gebelik testi yapmıştım pozitif çıkmıştı ultrasonda da 35+6 gözüküyor hangisine göre doğum olur bilmiyorum valla son sayılı günler
Hacer67 Bende çok sabirsizim 2 oğlan dan sonra kız geliyor ama bi türlü doğmak bilmedi hiç vakit gün geçiremiyorum nezaman gelicek bu kiz😊😊
anapanda12 28. Hafta erken doğum riski olduğu için yatıyoruz ama iyiyiz şükür normal dopum veya sezeryan farketmez bebeğimi sağ salim kucağıma alsam yeter 2. Gebelik ilki 24 haftalık erken doğumla vefat etti
Hacer67 anapanda12 bende yatmıştım canım nidicart diye bi ilaç var 4 saat te 1 onu içiyodum ama bıraktım inşallah sağ sağlim kucağı na almayı nasip eder rabbim🙏🙏
Canoglumbenm Hacer67 çok şükür 24 haftalığım canım. Bir sorun olmazsa normal doğum düşünüyorum. Şu anlık bir sıkıntı yok bel ağrım dışında 😊
emel16 Hacer67 34. Haftadayım heyecanla bekliyoruz artık ağırlaştım yatmak uyumak dönmek çok zor olmaya başladı artık. Bu hafta son sonra ine de ayrılacağım evde yatmayı planlıyorum hazırlıkları tamamlarken:)
Caglabsrr Hacer67 16 haftalik olacagiz Allahin izniyle canim bir an once cinsiyetini ogrenmek istiyorum😊