Hzlhakko yaseminan ben bepanthol ve badem yağı kullanıyorum şimdilik seninkide catlıyor sanırım sürekli yağ sürmek lazım ☹️
yaseminan Hzlhakko yağ kullanılıyorum canım ve sürekli nemlendiriyorum onunla alakalı değil doğum lekesi bu