yaseminan Kızlar 30+1 haftalık hamileyim hamileliğimin ilk 3 ayında göğüslerim inanılmaz şişti damarlar oluştu sonra o şiş indi kahverengi çizgiler oluştu 4. Aydan itibaren karnıma be göğsüme yağ kullanmaya başladım karnımda hiç bişey yok ama göğüslerim kötü görünüyor etraftan bi kaç kişi doğum lekesi doğumdan sonra geçecek diyor böyle bi durum yaşayan var mı
SnmGzi yaseminan aynı durumdayım göğüs etrafımda belli yerlerde kararmalar oldu koltuk altımdada öyle inşallah geçer çok rahatsız edici cunku
Sabina03 yaseminan Ben de 32 haftalık hamileyim karnımd hiçbişey yok ne çatlak ne leke ama göğüslerim kahvemsi bi renk aldı değişti annemde de öyle olmuş geçicek dedi eski rengini alıcak dedi :)
Seher_ Beyza12345 tüylerini temizledikten sonra biraz koltuk altını ıslatıp karbonat sür beyazliyo canım hem terletmiyo hemde tüyleri inceltiyo aklına geldikçe yap beyazlatıyo
SnmGzi yaseminan benimde erkek erkek bebekler daha cok lekelenme yapıyormuş bazılarının yüzünde bazılarıda bizim gibi koltuk altı göğüs genital bölge oluyor inşallah geçer