Hafsamm Hmm ben de pıhtılaşma testimi Hematoloji bölümünde yaptırdım tek bi sonuçta pıhtılaşma çıkmıştı ama bu sonuçla iğne kullanmana gerek Yok demişti daha sonra sonucu kendi doktoruma gösterdim iğneyi kullanman gerek aZ çok fark etmez demişti kime güvencez bilmiyorum ki valla