Kubrakocerrrr Merhaba Kızlar çatlatma iğnesinden sonra jel kullanmaya başladım aranızda etkisini gören var mı acaba?
Tubacakir Kubrakocerrrr ben transferden sonra başladım şuan 13+2 yiz ve 16. Haftaya kadar kullanıcakmışım progesteron hormonu içerdiği için düşük tehlikelerine ve kanamalara karşı korur demişti dr um. Çok şükür tehlikemde yok kanamamda hiç olmadı ama yine de tedbir amaçlı devam ettiriyor ☺️
clmmmmm Kubrakocerrrr ben kullanıyorum yumurta toplamadan sona kullanmaya başladım transfer oldumm hala kullanıyorum düşük kanama olması n diye
Hafsamm clmmmmm canım bu jel ne aceba sadece klomen çatlamama iğnesi tüp bebek olanlara mı veriliyor bu jel?? Düşük kanama olmasın die yazmışsın da ?
Tubacakir Kubrakocerrrr evet ilkti. 23 yumurta toplandı hatta yumurta toplama günümde o kadar ağrım oldu ki vazgeçicek duruma gelmiştim ama dr bu kadar yumurtayı heba edemeyiz deyince dayandım mecbur
clmmmmm Hafsamm canım tüp bebekte risk daha fazla onun için veriliyo. geneldede normal gebelikte riski olanlara veriliyo
Kubrakocerrrr clmmmmm Hmm bende ilk kez dört gün önce çatlatma iğnesi vurundum bebek daha iyi tutunsun diye yazdım demişti umarım iğnenin etkisini görürüm🙏🏼
Hafsamm clmmmmm benim de kayıplarım var ama hiç öncesinde önlem amaçlı verilmedi böle bişey😟 gerçekten faydalı bişey ise tehlikeli olanlara verseler ya 😞
Kubrakocerrrr Hafsamm Düşük neden yapmışın peki canım araştırdınız mı benim de ilki kendiliğinden olmuştu ama pıhtılaşma olduğu için düştü. Tekrar aynısı olmasın diye bana yazmış bende ilk kez kullanıyorum doktor bebek daha iyi tutunur demişti
clmmmmm Hafsamm yaa canım gerçekten mi verilmedi progesteron içeren bi jel tutunmaya yardımcı oluyo düşüge falan etkili.. bidaha doktorundan sen iste
Hafsamm Kubrakocerrrr kan pıhtılaşması varmış canım 😞 ama iğne kullandım bebeğim yine olmadı kese göründü bebek Yok😔 bu konuları çok derinceye konuşamıyorum kusura bakmayın😞
Hafsamm clmmmmm progesteron vermişlerdi. Şimdi siz sadece jel mi kullanıyorsunuz yoksa hem jel hem de progestan mı
Kubrakocerrrr clmmmmm jeli her gün mü kullanıyorsun peki canım bana 15 gün kullan gel dedi acaba hamileykende devam eder mi
Kubrakocerrrr clmmmmm Hamile kalınca hemen başlatıcam dedi öncesinde zaten kullanılmıyor diye biliyorum
clmmmmm Kubrakocerrrr canım jeli hergün sabah akşam kullanıyorum doktor eger sonuç pozitif olursa 16.haftaya kadar kullanırsın yada yada duruma göre doguma kadar
Kubrakocerrrr Hafsamm Sorun değil canım aynı duyguları bende yaşıyorum çok iyi anlıyorum seni hamile kalınca bende iğneye başlıcam vardır bunda da hayır evet dışardan söylemek kolay ama stres çok etkiliyor ben ona bağlıyorum umarım en kısa zamanda güzel haberleri alırız
Kubrakocerrrr clmmmmm Bende sadece sabah kullanıyorum demek ki sabah akşamda varmış bugün üçüncü gün çok kaşık ağrısı yaptı
clmmmmm Hafsamm canım jelin içerigi progesteron içeriyo zaten ama haptan daha etkili jel olarak kullan ma