Kabarik Kbr22 karsima Ayna koydum kendimde sandalyeye oturdm :) yanlarada birer sandalye :) kusura bakmayn biraz detay oldu. Simdi son 10 Gunum aslnda simdide yapilir ama yoruluyorm cok birde havalar isindi kan ter icinde kaliyorm
Kbr22 kbraknt yapıp memnun olanlar da var ama yengem mesela memnun kullaniyor ama benim hic öyle alışkanlığım yok 🤷🏻♀️
Kbr22 Minikbebis benim çoğalmadı ama eşim de izin vermez kuaföre zaten kaldi ki ben saclarimi bile kendim keserim evde senelerdir kuaföre gitmedim😅
Kbr22 Merveyazici ben normalde de ağda yapiyorum zaten o yuzden diyorum göbekten orayı giremediğim zamanlarda nasil yapicam diye kuaförlere de güvenmiyorum hijyenik gelmiyor bana
Merveyazici Kbr22 ben ne yaptım biliyormusum hamilelikten önce ağdaya gidiyordum kuaföre ama korktum sonra mikrop kapmaktan ağdacının biri ile anlaştım sürekli gittiğim bir tane tüp ağda aldım evime kız makinesini ve çubuklarını getirdi sürekli Benim ağda mı ısıttı tek ben kullandım hamilelik boyunca tabi 50 veriyorsam 80 verdim misal ama aklım rahat oldu öyle bir imkanın var mı ?
ebrarmom08 Kbr22 benim epilasyonum var fakat gobekten kaynakli maalesef epilasyonlada alamiyosun ustelik tenini kaptrma riskin var en temizi kuafore git olmadi kendin yap ✋
Merveyazici Kabarik hahaha harbi baya detay olmuş bizzat yaşadım 😂 neyse işini görmüşsün ya tebrikler valla koca göbekle zor oluyor gerçi ben hıc bir zaman kendim yapamam bir kere yapayım dedim :( çekemedim kaldı orda 😂
Kbr22 Kabarik Allah yardımcın olsun sağlıkla bebeğini kucağına alırsın insallah 😊 boşver biraz da tüylü olsun zaten bildiğim kadarıyla hastanede tiy olmasa bile jiletle temizliyorlarmış orayı genede
kbraknt @Kbr22 1 ay temiz kalması rahatlık benim icin tabi bide artık gobekten birşey goremeyince böyle rahat olduğunu düşünüyorum tercih meselesi dediğin gibi herkesin acı eşiği ve cilt yapısı farkli