MihmininAnnesi Pnrvlkn sigorta olmadığı için muayene parası alıyorlar mutlaka 50-60 lira bişey olması lazım benimde geçen sene başıma gelmişti böyle bisey
Pnrvlkn MihmininAnnesi yok canım almıyorlar ben gidiyorum eşimin hayla sigortası yok ve ücretsiz muayne oluyorum acile gidip serum verdiler mi ücretsiz tahlillerim herşey ücretsiz buna doğumum da dahil
MihmininAnnesi Pnrvlkn benim ki şöyleydi iş yerinden çıktıktan sonra 3 ay sigortam devam etti. Muayene ye gittiğim gün ücretli gözüktü SSK ya gidip yeşil kart yaptırmistim kendime
Bulut74 Gulcan80 sigortan varsa hiç ücret alınmıyor. Gerçi sigorta yokken de alınmıyor diye biliyorum acilde.
Pnrvlkn MihmininAnnesi banada dediler yeşil kart çıkarttır diğer hastanelerde başka bölümlere gittiğimde ücret ödemiyim diye ama gerek yok çünkü sadece kadın soğuma gidiyorum doğum hastanesinde de ücretsiz gösteriliyorum
MihmininAnnesi Pnrvlkn analık sigortası oluyor o işte :) ama bence yaptır yeşil kart ne olur olmaz sağlık bu sonuçta canım 😊