Gulcan80 benimde ilk canım hamileliğim ilk 4 ay zor geçti acilde yatıyordum serum veriyorlardı o zaman şahit oldum doğum sancısı çekiyordu kadın acilden aldılar bende randevumu 2 3 hafta sonraya buluyorum ama her akşam bi kadın doğum doktoru nöbetçi var