Gamzeinci00 Kendim geldi aklima adetime 1 gün vardi arkadasima telefonda yorgunum temizlik yapmak istemiyorum dememle basladi her sey halbu ki 3 gun öncesinde tek cizgi cikmisti kiz hamile olmayasin demesiyle tekrar yaptik silik cikti simdi 9+4 olduk o silik cizgiyi görünce hickirarak aglamaya baslamistim hic unutamiyorum 😊
Zulubik anrblc doktor tamamen tesadüfi şeyler dedi. Ama dediğin gibi yediğimiz içtiğimiz soluduğumuz her şey etkiliyor hucrelerimize kadar. İnşallah sıkıntısız bir süreç yaşarız
anrblc Zulubik inşallah kuzum Rabbim isteyen herkese nasip etsin içindede bize inşallah 🙏🏻 Oruç tutuyor musunuz
Arzu29 anrblc aynen ama doktorlar hep diyor ya ilk adet tarihinden başlıyoruz hesaplamaya ona görede farklı çıkıyor
Duygu025 27 Mart son adet günümdu..üç gün sonra aşırı kasık ağrısı yaşamaya başladim.kivranip duruyordum.enfeksiyon kaptığimi düşündüm..doktora gittim beta HCG de bakalım dedi.hemen olacağını sanmıyordum..çünkü eşimle o günlerde düşünmeye başlamistik daha.1.8 çıkmıştı sonuç doktor bu bir başlangıç.yumurtalama dönemindesiniz gün aşırı kan verip artış var mı takıp edelim dedi..her geçen gün katlandı..5+2 de keseyi gördük ...ilk günden itibaren bebegim icimde olduğunun sinyallerini bana çok iyi verdi şükürler olsun bu günlerimize.. haftaya da kalp atışı için gideceğim Allah'ımin izni ile rabbim hayırlısı ile yavrularimizla kavuştursun bizleri..