Seda05 canım ben de 20. Haftayı dolduruyorum ve 6 kilo aldım.Bir kaç hafta boyunca kan ilacı vitamin ve progestan beraber kullanmam gerekti.Öncesinde 2-3 kilo almıştım o iki haftada gerisini aldım.Başta ben de kafama çok taktım göbeğimde büyük, görenler bir iki ayım var sanıyor.İş yerindeki arkadaşlar da moralimi bozdu ama umrumda değil şimdi kendimi toparladım.Önemli olan bebeğimin sağlığı.Bir de yediklerime dikkat ediyorum bundan sonrası için çok almayayım diye.Aşırı kilo alımı beni biraz korkutuyor