Seda05 canim odemdir dediler.Allah sana gosdermesjn qrip oldum
18 haftaya gecirken 2 hafta yeyemedim icemedim.bebeyimde haraket bile etmedi.kilo alamamisdi o uzden😔😔😔19 haftada gitdim
Bebeyim 290 qram geldi.normal didi doktor.sonra tartiya ciktim 2 kilomj vermisdim.bjde 1 hafta sonrasi yaptirdim 21 22de 3 kilom boyle gitdi.toplama 5 kilo sayiliyo
Odemdir dediler.hem ilaclar oyle aldirdi bana hemde asermisdim diye sismisdim ben.kendiliyinden oyle gitti
Haraketimi falanimi artirdim hemde kilo gitdi😂😂😂ya nasil ola bilir dedim
Normalde ben 5 kiloyu 3 aya falan vere biluyorum 3 haftaya boyle qarip geldi bana.ya tartida yanlislik var soyledim yada bende😂
Yiyeceklerine dikkat et asiri tatli yeme asiri tuzlu da yeme.meyveler sebzeler sut muzla beslen.bu arada muzda bana da bebeyimede kulo aldirdi😂.canim az az tez tez ye gun arzinda.ilaclar istah acir orasi belli tabi.hemde sisirtiyor.ben gun arzinda 10 tane ilac atiyordum her kes uzume vuruyordu sismanligimi cok kotuydum stressden yeyemedim
Bebeyimin kulosu bana az geldi ama normaldir dedi doktorum.ne yaoiyorsan yap etrafdayilara takma saglikli beslen canim.bebeyinde saglikli olsun