gzd0107 Anm hayır anlamıyorum ne var yani Lara çok hoş bence çok da şık bu adamların bu isimle alıp veremediği ne anlamıyorum 🥵 antalyadayız biz burda da semt Adı Lara neymiş dalga geçilirmiş Lara demezlermiş Lâra derlermiş bence bahane 🤦🏼♀️
Ryhnytm gzd0107 benim 40günüm kaldı hala ismi yok babası eylül diyor ben istemiyorum ben bir şey bulamıyorum nolcak hiç bilmiyorum