Elwing6 gzd0107 hahhahah bendensin beni forumda herkes tanidi herhalde 😆 o mu bu mu su mu demekten...gülce,ilke,almila arasindayim olabilir mi dediklerimiz ; özgü,özüm,idil,ekin ,aycil,aysima,melina,lavinya, günseli,janset :))
Elwing6 Lylknt cok naif..nazenin de cok guzel .. ama bu devirde koysak cocuklar dalga gecer nazeninle :)
Elwing6 Tubanur1234 masal cok koyuluyor ama ileriki zamanlar icin sorun yasayabilcegini dusunuyorum cocuklarim 35inde masal hanim :) resmi bir yerde calisacak mesela..
Zmrtbdk Elwing6 o zamana bence öyle görünmeyecek artık.Gelecekte Masal Hanım lar Berkcan Dede ler gayet normal olacak bence.Biz hala bugünün şartlarında düşünüyoruz da ondan 😁
Slnrhz gzd0107 bnm kızlarım olacak allahın izniyle birine beyza ahsen diğerine feyza sare vereceğiz Rabbim nasip ederse
[silindi] gzd0107 ben Aysima koymayı düşünüyorum hemen karar verdim henüz başka kafamı karıştırcak isim yok aklımda
Canoglumbenm gzd0107 valla benim eşim koycak oğlumuzun ismini ama eşimde bulamadı hala 😂 en son dalga geçiyor artık ismini oglusumuz koyalım diye 😅😅😅
Bebekveben Bizde kızımızın adını Asya koyacağız. Ama defne, bade, duru, derin, minel, hazel aklımda olanlardı
Dlrkzy gzd0107 bnm kızım olsaydı Eylül veya mira düşünüyordum ama oğlum olcak belki hoşuna gider diye yazdım😊😊
Tuce26 gzd0107 kız olucaksa eliz mina koy tatlım eliz cennete meyve agacı minada gök aynı zamanda dağ biliosun belki güzel gelir
Nghngokmen gzd0107 oglum olucak benim ama kizim olsaydi ismini ya nehir ya da günes koymayi dusunuyordum olursa insallah iler ki zamanlarda da nehir veya gunes olur 😊😊😊