Sezgin Ayseeankl87 amin çok teşekkür ederim. Doğum gerçekten de korkulacak bir şey değilmiş. Bu işe bir mucize olarak bakın ve size bu kasılmaları dalgalrı verenin bebeğiniz olduğunu unutmayın sancılarınız sırasında bebeğinizi düşünün lütfen cidden faydasını göreceksiniz. Korku azalacak yerine cesaret gelecek👍
Aselmelegim Sezgin Canım inan ki bu olumlu yazıların ile beni coook motive ettin:) 16 gun kaldı bakalim belki daha erken
Sezgin zeynepnazli amin sağolun evet bu kadar hareketli olunca benim bebeğimin hareketleri azalmıştı. Ama gün içinde az da olsa hareket ettiği için hiç telaş etmedim
Deletedmom308 Sezgin gözünüz aydın olsun:) sizi hatırlıyorum daha önce de konuşmuştuk burda :))ne güzel doğurmuşsunuz darısı başıma.40+1 olarak beklemedeyim halen
Sezgin Deletedmom308 yaa teşekkür ederim senin bebiş de gelmiş gözün aydın canım 💐💐kusura bakma ben bebekten daha yeni fırsat bulabiliyoruö. Happy kids e de gelin buluşalıö mayıs anneleri olarak🙈
Merib Sezgin çok güzel br Doğum olmuş maşallah ınsallah sütünde hemen gelir canım benım ,bebiş kaç kılo doğdu
Hzlhakko Sezgin humana marka rezene cayı iç canım eczanede var sorarsan verirler. Gözün aydın sağlıkla büyüt yavrunu bende normal istiyorum bir sıkıntım olmazsa 🙏❤️
Sezgin Hzlhakko inşallah canım hakkında hayırlısı olsun bana hiç bildirim gelmedi kusura bakma yorumları daha yeni görüyorum
Tyldzz Hzlhakko sultangazide yasıyorum bacılar medilife özel hastanede sema yılmaz die birtane buldum ama emin olamadım yine 😞
Asliyildirim Sezgin diyetisyene gidiyorum, bana günde 4 litre civarında su içmemi söyledi sütüm olması için. Bi de kayınvalidem bulgur pilavı süt yapar demişti ama onu bilemiyorum. Bi dene istersen arkadaşım
ZehraAlbayrak Sezgin ay ne guzel valla sevindim. Bu egitimleri nereden aliyorsunuz nasil oluyor? Ben daha yeni hamileyim dogumu dusundukce simdiden cok fena oluyorum hepimizinki boyle kolay olur insalla
Sezgin ZehraAlbayrak canım benim doktorumun kendi ebesi veriyordu ama youtube ta da bir sürü video var. Özellikle dr banu çiftçinin videolarını takip edin 👍
Kubraykut Aselmelegim merhaba gebe okulun kaçıncı haftada başladınız ben 35+1 haftalığım arasam mı acaba bende gidebilir miyim
Yasemincifci Sezgin rabbim hayrilica buyutmeyi nasip etsin canimm cok guzel bir dogum olmus gozunuz aydin sutum gelmiyor deme az azda olsa geliyorsa sık sık emzir canim
Ladybird06 allah analı babalı büyütsün canım. Süt için bol su iç, sıcak duşta masaj yap ama en önemlisi bol emzir bebişi. Bebek emdikçe süt geliyor. Sezgin
NeslihanOner Sezgin maşallah ya gözünüz aydın. İnşallah biz de kolaylıkla sağlıkla dünyaya getiririz. Süt için dereotu da çok iyiymiş
OgrtSemaa Sezgin canım çok güzel anlatmış gerçekten moral motivasyon oldu 💙 allah analı babalı büyütsün bebeğini