Sezgin ya maşallah 😊 gözün Aydın çok geçmiş olsun 🌺 sütün için rezene çayı , kayısı hoşafı ve bolca su içebilirsin ilk günler gelmeye biliyor kendini strese sokma gelmiyor diye gelir inşallah süt gelmese bile bebeği emzir emdikçe açılır ve bebeği aç bırakma şırınga ile ver mama sarılık olmasın sütün gelene kadar