Nata97 salam.yaxşıyıq sen necesen? Anlayarsan narahat olma.menim ilk dogusumda hemin gunu axsama qeder az az bulanıq maye gelirdi bir azda belim agliyirdi sen deme uje dogis baglasiyirmiş mende başa düşmürdüm.gece saat 12 idi getdim ayaq yolunaki sora gedim yatim.umitazdan qalxdım şalvarımı yuxarı çekmek isdeyende suyum açıldı pakkilti ile sora ayagimdan süzüldü.mamama dedim dedi part eliyib geldise su baş açılısıdı.ama sancım hec yox idi.getdim hekime geceynen baxdılar 2 barmaq açılış var idi.sancı iynesi vurdular.dediler saat 6 ya çekecek.sabaha qeder sancı çekdim ama yata yata gözüm yuxudan açılmırdı.stola meni nece çıxartmışdılar bilmirem.yuxum gelirdi deye guc verib doga bilmirdim ele isidyirdim yatim usgin uje basida görünürdü.mendede guc yox onu bildimki Allaha dua eledim bir defe guc verdim qarnimdan basdılar usaq çıxdı o an dunyalar menim oldu.usag çıxannan sora adamın canina ele rahatdıq gelirki heyatda 2 ci ele hiss yoxdi 😍