Aynur23 men ikinci uşaqda insanın heyecanlanacagını fikirleşmirdim ) gorub yaşadıgın birşeyi yene yaşıyırsan çünki ama indi sende görüremki ikincidede heyecan olurmuş..Bütün hamı deyirki ilk uşaq çetin olur ikinci çox rahat ve asanlıqla olur ..Menim bacımdada ele idi tanıdıgım hamıdada eledi) ona göre sen narahat olma yaxşı eleyirsen ele kesr istememekle evvel heç kesr deye birşey yox idi indi hamı qorxudan hemde rahatdı deye emeliyyat isteyir..Ama bilmirler ki normal dogum insanın öz saglamlıgınada çox xeyirdi