Kudretfigenn Pnr_jr canim 2 ayrı dr dedi sezeryan olabilir diye. Şimdi çıktım doktordan şuan ici herşey normam dedi cumartrsi gel dedi bekleyecez artık
Nerm7n Pnr_jr Kontrolden geldim şimdi. Tansiyon ölçtü yüksek çıktı. Bide idrar tahlili yaptı. Protein kaçağı varmış. Cuma’ya kadar tansiyon takip et bide ilaç verdi sabah akşam yüksek çıkarsa Cuma’ya kadar hemen sezeryan yapacaz dedi.
Kudretfigenn Pnr_jr sosyal medya olarak düşündüm ben canım ya hem farklı illerde olsak bile tanışırız 😍🥰 yolumuz düşerse aynı illerde görüşürüz falan ?