Aysenur27 Çarşamba günü kavuşuyoruz. İnşallah zorunlu sezeryanla 😍rabbim hepimize sağ Salim kucağımıza aldırsın 😍🙏
Gulsahural Sdmn bende normal inşallah ta valla dün badana yaptım bugün de devam edicem cuma kontrol var bakalım hayırlısı 😀😀😀 doğuraym diye yapmadığım kalmadı çünkü 😀😀😀
Deletedmom58 Son 10 bizimdee cuma günü kontrolümüzz beklemekten o kadar bunaldım ki 😅 temiz evi tekrar tekrar temizliyorum kendime iş çıkarıyorum. 🤦🏻♀️
Pnr_jr Nerm7n benim 2 doktor var bu erkek çatı bakıcam dedi birkaç gün Sonra dedim ama gitmiceeem😁 Kadın baktı zaten. Bir de kadında doğurmaya karar verdim👍😊
Nerm7n Pnr_jr Hangi DR. iyiyse onu tercih et. Benim Dr. Çok iyi oldugu için çekinsem de tercih ediyorum. Özel hastane Sen devlet mi özel mi ?
Kudretfigenn Pnr_jr inşalalh saat 4 de gidecez kontrole bakalım.ne diyecek dr ? Benim sezeryan olma ihtimali çıkmıştı geçen hafta inşallah normal olur dua edin kızlar normal istiyorum ben 🙏
Nerm7n Pnr_jr Kontrolden geldim şimdi. Tansiyon ölçtü yüksek çıktı. Bide idrar tahlili yaptı. Protein kaçağı varmış. Cuma’ya kadar tansiyon takip et bide ilaç verdi sabah akşam yüksek çıkarsa Cuma’ya kadar hemen sezeryan yapacaz dedi.
Pnr_jr Kudretfigenn ay inşallah sağlıkla normal olsun canım🙏 Ama doktor sezeryan derse de bir başka doktora danış. İki fikir olsun bari
Kudretfigenn Pnr_jr canim 2 ayrı dr dedi sezeryan olabilir diye. Şimdi çıktım doktordan şuan ici herşey normam dedi cumartrsi gel dedi bekleyecez artık
Buketmuro DeryaZ bende ağrı falan yok 😥 tırsmaya başladım sinyal vermiyo ama hala ayaklarıyla anasının canını yakıyo 🥰 sağlıklı bir avazda kucağına verein rabbim 🙏🏻