Kbr açık pembe çok az bi lekelenmem olmuştu princ tanesi kadar birşey doktorum her ihtimale karşı verdi kullandım bi kac kez devam ettim ilaç bittikçe doktorum yazdı kontrolde alttan ağrım oluyor mu diye sordu bi kere bıçak saplanır gibi bikere ağrı saplandı dedim yürürken yeni sünnet olmuş çocuklar gibi yürüyorum dedim ozaman devam dedi ilaca hâlen kullanıyorum 26 haftalık olduk o sikayetlerim artik yok cok sukur ama kullanmaya devam ediyorum doğurana kadar devam 😁