Kbr canım ben 23+2 deyim hala günde bir fitil olarak kullanıyorum başlarda günde 3 olarak aladım 1 haftada iğne oldum zamanla o kanama alanı küçülüyor çok şükür bizim kanama alanımız kalmadı ama ama doktorum temkin olarak devam etdiriyor o ağrılar ve batmalar hem kanama alanından hemde rahim genişlemesinden kaynaklanıyormuş 2 si bir araya gelince daha fazla hissediliyormuş benim doktorum bana öyle söyledi ama genede doktorunla bir konuş ve durumunu anlat o ona göre belki vitamin verebilir bana biraz erken magnezyum başlatmıştı ve birazdaha iyi gelmişti batmalara ve ağrılara