Ayesray Nslhnn alttan baktırıp risk alma bence sağlıklı değil cünkü bi sorun olmadığı sürece alttan muayene etmiyolar genelde bende 12.haftamdayım haftaya randevum var tahmin edebilir ama yanıladabilir
Muhammednuri EAK nub derken doktorunuz mu söyledi ? Şaşırdım normalde hiçbir doktor nub vs şeylerle yola çıkıpta söylemez 🤔bacak arasında ne varsa onu söyler ama haklısınız evlat evlattır kızı erkeği olmaz hayırlısı sağlıklısı olsun gerisi hepsı boş 🤲🏻
EAK Muhammednuri evet hatta çıkıntının 30derecelik bir açıyla duruyorsa kız daha dikse erkek olabileceğini ama kesinlik arzetmediğini de aöyledi.Çok iyi ve açıklama yapan bir doktorum var.
Muhammednuri EAK anladım canım şaşırdım biraz geçen bende doktoruma erkepe benzettiğinde ama nuba göre bazı arkadaşlar kıza benzettiğini söyledim güldü 🙈ondan sordum yanlış anlama canım
Duygu85 Nslhnn bende özele gidiyorum canım 17 hastalıkken en son gittim hala göstermedi 19 haftadayım 20. Hafta detaylıya kaldı yani bebeğinin keyfine bağlı canım