Nslhnn Anneler dayanamadım yarın tam 12 haftalık oluyorum.özele Cinsiyet öğrenmek için gitcem söylerler demi
Pamuk34 Nslhnn sanmam cnm 16 dan once soylemiyolar soyleyende tahminde bulunuyor net diyeninde mutlaja Degisiyor 16 20 Haftalarda netlesiyor malesef 🙌
MinnakBebegim Nslhnn cunki net bisey soylenemez diye dusunuyorum cunki 4 ayinda bilimir belkide deyisir sonradan
Pamuk34 Nslhnn bana 17 de erkek dediler 18 de baska doktora gittim oda erkek dedi 19 da baskasina gittim oda erkek dedi en son bende emin oldum burda oyle cok degisen olmus ki insan acabada kaliyor 12 Haftada soylese bile emin olamicaksiniz zatn kuzum :)
Boncuk23 Nslhnn canım özeldeyim bende 15 de kıza benziyor ama kesin değil dedi. Hoca tahminde bulunur kanımca
BaharSefvan Pamuk34 ben de her gittiğimde iki hafta snea gel diip durdu. Sinirlenip devlete gittim anında cinsyet söyledi😂
EAK Nslhnn ben 12+0da gittim canım bebeğim 5gün ilerden gidiyor doktorum nuba göre kız gibi duruyor ama kesin değil dedi 15te tekrar gidicem Kız erkek rabbim hayırlısını sağlıklısını versin.Kucağımıza almayı nasip etsin.Amin🙏
Muhammednuri EAK nub derken doktorunuz mu söyledi ? Şaşırdım normalde hiçbir doktor nub vs şeylerle yola çıkıpta söylemez 🤔bacak arasında ne varsa onu söyler ama haklısınız evlat evlattır kızı erkeği olmaz hayırlısı sağlıklısı olsun gerisi hepsı boş 🤲🏻
Ggizemsnl Nslhnn kuzum ya seni çok iyi anlıyorum bende çok merak ediyordum bana 12+5 de erkek gibi dedi doktor. Heyecanlanıp birşeyler aldık tabi 16. Haftadan beri her muayenede kız. Sadece tahminde bulunuyorlar ama bazen de kız diyince kız erkek diyince erkek oluyor. Gösterir inşallah
Aspenya44 Nslhnn haftayada demicek banada aynısını yaptı. 12 de başka 13 de başka 15 de kesün değil 16 da kesün dicem dedi
Gulchirai Nslhnn boşuna gitme bence özele gıdyorsa 18.haftayı bekle ben öyle gitmiştım öğrendim 18.haftamda