Nerminn merhabalar öncelikle duam hamile olmandır inşallah , hayırlısıyla , vakti geldiyse 🙏🙏🙏 benimde 16 haftalık gebelik kaybım oldu daha önceden , rahim filmleri pıhtı testleri vs . Pıhtı testi yaptırdın mı? Bende ist Pendik’te oturuyorum , doktorumdan çok ama çok memnunum . Tuzla Okan Ünv Cihan Karadağ’a gidiyorum . Bir tavsiye daha vereyim ; allianz yatarak sigorta yaptırdım kendime , Doğumu felan kapsamıyor sadece indirimlerden yararlanıyorum , 700 tl gibi bir rakam ödemiştim . Cihan beye 135 tl muayene oluyorum normalde 180 , ALLE erhan bey inde allianz indirimli Muş ücreti en son 170 di🙂 bu kadar farkedebiliyor. Ama İnan bana cihan Karadağ’a gidebilirsin ....