Rmk İlk gebeliğim olduğu için sizden akıl almak istedim kullanmak şart mı lazım olucak mi almalı mıyım bunların bide jelli olanları var alacaksam hangisini almak daha iyi olur marka söyler misiniz?
YadeOmer Rmk ben doğum yapalı 19 gün oldu canım göğüs pedi olmasa napardım bilmiyorum çünkü sütüm kafasına göre akıp sızıyor her ıslandığında atlet sütyen değiştirmem mümkün olamazdı çünkü
AAyssee Rmk canim bendeole soruyordum ama kesin şart bir ay okdu benim doğum yapali mesela sabah bir uyaniyorum ped ip islak olmus bazen siziyor üstüne başına o olmasa nokur bilmem mendil faln koyunca gogus ucuna yapışıyor acyor en iyisi göğüs pedi
hunilimom Rmk göğüs kalkanına 300 tl vermek şuan beri yorar açıkçası göğüs pedi aldım cevremde ki herkes de memnun süt sızıyormuş sürekli çamaşır değiştirmek yerine ped kullandılar bende öyle yaptım
Aysingeldiislerdegisti hunilimom göğüs kalkanıyla pedin görevi farklı zaten kalkan yara olmasın diye ped sızmasın diye ben kalkan kullanmadım 1-2 hafta yara oldu göğüslwrim ama kızım dil bağından dolayı ucunu alıyosu sadece o yüzden yara oldu sonra geçti
YadeOmer Rmk jelli mi hiç dikkat etmedim canım,lansinoh kullandım çok güzeldi. Ama o bitince daha uygun diye baby me markasını aldım. Lansinoh kadar iyi değil ama iş görüyor
Semrasem Rmk en iyisi lansinoh duydum ama ben ebebek markası en ucuzunu aldım önemli olan iç çamaşıra ıslaklık geçmesin
oglumvebenn Rmk merhaba canım, 300 lira derken gümüş kalkanları mı kast ediyorsun acaba? Ben aventin göğüs kalkanını almıştım da daha makul bir fiyata, o da aynı işi görmez mi?
Aysingeldiislerdegisti Rmk bence kuşlanmalısın çünkü sütün akınca tşörtünde felan kuruyunca leke kalıyor 😂 marka farketmez wee kulşanmıştım ben
Oguzkagan65 Rmk bence göğüs pedi hiç sağlıklı değil Islak bırakıyor göğüsü . Ben ağız mendili kullanmayı düşünüyorum baya bi aldım ütüleyip ütüleyip onu kullanıcam
Aysingeldiislerdegisti Rmk doktorumun verdiği bi merhem kullandım ama her emzirmede yıkamam gerekiyordu