Seda4686 canim bende 31 ocakda 7+4 kalp atısı olmadıgın dan kürtaj oldum evet lekelenmelerim baslamisdi hastaneye gittiğimde kanamaya döndü hemen kürtaja alındım
Sonra genetik ve pıhtılasma testi yapdırdım ve pıhtılasma cıkdı dr 2 ay yeterli demişti kürtajdan sonra 5+6 hamileyim tekrar
26 mart son adet tarihim
Simdi keseyi gördüğmüzden beri coraspin ve göbekden iğne vuruluyorum hergüb