Birkalpdaha çok sevindim sizin adınıza, sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi🙏🙏 benim de ilk gebeliğimdi, 1 ay önce aldırdık kalbi durmuştu maalesef, aslında doktorum sizin de dediğiniz gibi sık yaşanılan bir durum olduğunu söyledi, bizden herhangi bir test istemedi,ikinci gebeliğinizde keseyi görür görmez kan sulandırıcı iğne yapacağız dedi, 3 ay korunalım sonrasında tekrar deneyebilirsiniz dedi, denemeden 1 ay önce de folik asite tekrar başlayalım dedi, insan endişe ediyor ister istemez ilk gebeliğinde bunları yaşayınca , ne bileyim bir anda seviniyorsunuz sonra bir anda üzülüyorsunuz işte, inşallah bizim de tekrar bebeğimiz olur, 2 ay sonra tekrar denemeye başlarız 🌸🌸