Reykzy Sena36 canım ben çok araştırdım iyi hastanelerde ya bu mamadan olıyo yada aldırıyorlar takviye ama çok verme tabi şişirir bebeği mama sonucta sütünüde sağ masaj yap göğsüne videoları vardı internette
Merveee277 Sena36 geçicek hepsi sütün de gelecek o emdikçe artacak canını sıkma. Benim bebeğimde 12 gündür küvezde ilk günler kilo kaybetti şimdi almaya geçti bu çok normal bir durummuş kendini harap etme
Arbie Cnm üzülme benim 8 gün sonra sütüm gelmişti bana da aynısını yaptılar bak sütğn az gelıyo cocuk beslenmıyor mama verelim vs vs oysaki geldikten sonra musluk gibi aşağı akıyordu sütler ama yok gelde anlat bir gğn bir patladım siz benim sütümün ne kadar geldiğini nerden biliyosunuzda konusuyoraunuz çok biliyosanız oturun cocugu siz emzirin bir daha sütle ilgili bişiy duyarsam çok fena konusuum dedim derken tabi üstüm ıslanmış benim farketmedim herkes demezmii aaaa sütü boşa akıyo diye ve inanırmısın o göğsüm kurudu o gögüsten süt gelmedi bir daha ve ben tek gögüsle inatla cocugumu emzirdim benim oğlumda da sarılık vardı bir ay gibi bir sürede o sarılık geçmedi anne kan uyuşmazlıgından ama tabi kimse anlamıyo sütğm yetmıyor sanıyordu 😓takılma kimseye sen den iyi kimse bilemez kimseyi dinleme sürekli emzir sen emzirdikçe sütün gelir birde bol bol su iç
Kahvecekirdegi Sütün gelmiyorsa bol bol emzirmeye çalış emzirdikçe gelir eğer bebek çok emmiyorsa yoruluyorsa falan sağma yap ki sütler uyarılsın bol su iç bide. İnşallah biran önce toparlar bebeğin