Sena36 Kızlar ya bebeğim bir haftalık çok zayıf doğdu kan şekeri düşüyor sutum de az olduğu için sarılık oldu kuvozde kaldı ben sürekli ağlıyorum kendimi tutamıyorum sütun yok demelerinden bıktım napmam lazım ameliyat yarası sezeryan ne zamn geçer acaba
Deletedmom277 Sena36 15 20 güne toparlarsın ama üzülürse sütün azalır en büyük sebeplerinden biri üzüntü stres mutlu olmaya çalış ki sütün artsın. Sarılığın en iyi ilacı anne sütüdür unutma.
Sibelclskn3 Sena36 ya şu insanlardan fenalık geldi Allah’ım ne diye Morelini bozuyorlar sen üzme kendini canım benim bak kendini üzersen sütün dahada azalır mama takviyesi yapabilirsin artı incir hoşafının süt arttığı söyleniyor bi dene kuzum insallah düzelir
Yasemincifci Sena36 sütun yok diye bir şey yok bunu bi kafandan sil sen ne kadar çok emzirirsen o kadar çok sütun olur stresten uzak dur sütun yok diyen insanları yanında bulundurma hatta bebeğini kimsenin yanında emzirme tek emzir olumlu düşün olumlu olsun bol sıvı tüket Yemen'e içmenede dikkat et
2lokummannesiii Sena36 canım sen gebeyken gebelik şekerin mi vardı da kan şekeri düşüp sarılık oldu acaba. Şeker yüklemesi yaptırmış mıydın? Bir de insanları kafana takma üzülme bence kimse senden ve bebeğinden önemli değil. Onlar istediğini desin takmamaya çalış.
Sena36 2lokummannesiii yaptırdım canm yok şekerin dediler nie çıktı bilmiyorum kg da almıyor iy mama hngsi acaba
BFerayeY Sena36 bende seninle hemen hemen aynı durumdayım. Sütüm gelmedi 3 gün rezil ettiler beni hergün herkes soruyor.. Ben mama takviyesi yapmıştım. İlk haftada 300 gr zayıfladı ona ragmwn.. ALLHIM ŞİFA VERSİN bebeklerimizi korusun
Aliiss Sena36 33 haftalıkken Doğum yaptım bir hafta olucak ilk günden itibaren kendime söyledim sütüm gelecek sütüm gelecek diye ki öyle oldu da ilk sağdığımda bir kaşık bile yoktu ama şuan maşallahı var sütümü sağıp götürüyorum bebeğime sende kötü düşünceleri çıkar aklından güzel düşün güzel olsun 👍
Htctsbk Sena36 canım kendini üzme bende normal Doğum yaptım normal olduğu halde hemen gelmedi sütüm yarım saatte bir emzirdim sarılık olmasın diye eme eme çoğaldı. Sende emzir olmamada emzir gelecektir. Ağlayarakta sütünü etkilersin hiç gelmez. Haberin olsun kendini topla çocuğun. İçin bol bol su sıvı tüket hoşaf iç hümana ve milk tea içiyorum ben. Destek oluyor bir aylık olucaz. Sende iç birde yeni tarif denedim omunda etkisi oldu yulaf hurma incir ceviz badem kakao. Roberta çekip hafif. Süt koyup. Top şekline getirip tatlı niyetine yiyorum. Deneyebilirsiniz allah sütünü artırsın
Hulyali Canım sakın üzme kendini bende 36 haftalık Doğum yaptım 2 buçuk kilodan 2 200e düştü oğlum sütüm gelmedi sarılık oldu oğlum 1 gün yoğun bakımda kaldı 3 gün sonra doktora gittik kilo almamıştı kendi evime gittim arada mama verdim sürekli emzirdim 200 gram aldı 3 günde şuan gelişiyor çok şükür bol bol sıvı tüket özellikle su ve sıcak duşta masaj yap göğüslerine gelir inşallah