Kabarik PirayeAkca evet evet biraz agriyip biraz durmasi demek. Ama surekli agriyorsa korkma. 28 haftadan sonra ara ara oluyo hep. Agrilarn hep artiyor ya git gide. Benim smdi alt agriyor en iyi ilac uzanmak doktora gidesiye istirat edin.
PirayeAkca Kabarik bende öyle yapicam uzaniyim doktor 31. Haftada gel demisti umarım 31e kadar sorunum çıkmaz çünkü biktim zırt pırt gitmekten. Elime örgü alıp oyalanayaim biraz belkide unuturm agriyi, düşündüğüm içinde artıyor olabilir
Kabarik PirayeAkca ay valla bende orgu oruyorm 😄😄 nasil guzel Oyaliyor insani. Bide merak etmeyin Allah saklasn kotu bisey olsa mutljaa belli ediyor kendini. Icinizi ferah tutun ohh gelsn orguler :)
Zeynep7777777 Omrnhatunu benimde bi kaç gündür kalça böıgemde ağrı oluyo en kısa zamanda gitmem gerek sanırım
PirayeAkca Kabarik haklisiniz gerçekten alacak nefesi varsa oyle yada böyle doğuyor biz sadece panik yaptgimizla kalıyoruz evlat boyle biseymis ilk olunca korkular daha fazla oluyor😊
Kabarik PirayeAkca aynen canim Benimde ilk. Doktora diyorum Ya dogum baslarda anlamazsam oda diyor anlamaz olurmusun hic okadar aciyi😄 korkudan valla bisey olacak diye. Allah im insallah basaririz yaa