PirayeAkca benimde cok
Olur bel agrim onemli olan belinizin agrimasi degil ritmik sekilde agrimasi. Boyle surekli adet gibiyse bi sorun yok ama belirli dakikalarda vuruyorsa o zaman sorun var:) merak etmeyin yoruldugunuz icin olmustur birde 28 haftadan sonra boyle sikayetler surekli yasiycaksiniz alta baski belde agri.. biz 35 olduk yasli teyzeler gibi heryanim
Agriyor :) merak etmeyn yarn yine doktorunuza sorarsiniz. Benim foktorum olacak tabiki demisti. Bol bol dinlenin.