Kahraman35 elifatma1234 24. Haftada doktorundan rapor alman gerekiyor canım. Nöbet muafiyeti diye. Belki biliyorsundur ama ben yine söylemek istedim. Ben bilmiyordum çünkü arkadaşım söylemişti.
Dilrubazehra Kahraman35 ayy çok sevindim bende 23. Haftaya giriyorum yarın bir sonraki hafta nöbet iptali yaptırabilirim o zaman süper😍😍😍