Kity şu an daha umutluyum , bugün doktor baktı tekrar rahim ağzı kapalı dedi ,bebeğin gelişimi gayet iyi dedi ,istidat et kritik dönemi atlatalım inşallah dedi, fakat benim arada ağrılarım oluyor kasiklarimda onun için magnezyum verdi hergun kulanicakmisim ,birde çok az enfeksiyon varmış , tek gece kullanmam için ilaç verdi böyle şuan