GEG 20 haftalik gebeyim. Ama oynama tekme atma gibi bi durum hala yasamadim. Herkes soruyor hissediyormusun diye cevap veremiyorum. Tedirgin olmaya basladim.
Habibee GEG sol tarafına uzan canim benim tam 20 haftam bitti bende ozmn hissettim benimde ilk gebeligim herkes soruyordu hissediyormusun diye hayir diyodum hissetmiyordum ama ultrasyonda oynuyordu doktorum soyluyordu
Saratln GEG 18 haftada doktor daha hareketler için en geç 3 haftan var demişti..stres yapma canım..hissedersin inşallah
GEG Melisecmel Gecen ay gittim bi sorun yoktu oyle bisey demedi. Ama 1 ay geciyor hala hissedemedim. 😶
HTCARSLN GEG evet csnm.ilk.gebelikte genelde gecikme olabiliyr dr oyle diyor kisiden kisiye degisir ama bazi ilk gebelrr 18 19 haftada ufaktan hissedio
eliffylmz GEG onun etkisi olduğunu duymuştumda.. kontrollerinde sorun yoksa takma kafana inşallah hissedersin en kısa zmanda :) ben de 37 haftalığım bu sabahtan beri kaburgama doğru o kadar itekliyor ki.keşke biraz dursa diyorum :))
Habibee GEG evet canim ya sağ yada sol tarafina yat bende oyle hissettim gün geçtikçe daha çok hissediyorsun
Sezen2006 Canım hissediyorsundur ama farkına varamıyorsundur :) sert bişey bekleme zaten 24 ten önce hafif bi seyirme, böyle içinde küçük bi balığın kayma hissi :) 24 ten önce bebeğin kas yapısı rahimin dışına etki edemiyor çok fazla, sessizlikte kendini dinle, sevgiler.
Serenulkaya GEG bn 25 de his etmiştım oda oyle cok net degıl ilk gebelikte bayagı gec hıs edılıyo ilk zamnlar duzenlide olmuyo bazen 1 gun hıc tekme atmiyo yada hıs edemiyon sabrla bekle canm 😊
Misra GEG normal canim bnde 21 de hissettim bi anda ilk gebeligim suan 22 haftaligiz oglum olacak allah izin verirse
sydtns GEG canım ben 20+6 dan sonra yavaş yavaş hissetmeye başladım 25 hafta bitt deli gibi debeleniyo içeride sağ sol kroşe yiyorum sürekli takma 😍