babymomm Lavinia1924 benimki de size yakın kaçla doğacak merak ediyorum inş normal doğum sınırını geçmez
Lavinia1924 babymomm inşallah canim. Ondan bende korkuyorum ya şuan normal doğum olmaya musaitim ama kilosu fazla olursa zor olabilir. Bu haftalara kadar geldik kazasız belasız bi doğumu da yapıp kucagimiza alsak korkuyorum bisey olcak diye az önce çok korktum evde ayağım birden kaydi dusmedim ama bacagim açıldı azıcık ve açılan bacagim belimden agriyo şiddetli değil çok sukur ama cok korktum esimde yok evde Allahtan bebeğim hareket ediyor.
babymomm Lavinia1924 korkma canım ben banyo da popomun üzerine kayıp düştüm sert bi şekilde hareket ediyordu eşim endişelendi gittik şükür birşeyi yoktu dr koruma katmanı var dedi karnının üzerine bile düşsen diye
babymomm Lavinia1924 bende bir daha ki kontrolüm o civarda olacak kilomuz yakın ya acaba kaç oluyor diye merak ettim kendimi normal doğuma hazırlıyorum kilosuna göre sezaryana da alıstırmaya calısacağım
Nk1984 ozgeoznur belki cok kilolu bi bebek olmaz canım Rabbim bilir ama son haftalar toparlıyolar insallah,endise etme bence.Benim de ilk oğlumun kilosu o haftalar da azdı,2,810 gr doğmuştu sağlıklı bi şekilde cok sukur😊
Lavinia1924 babymomm çok sukur dusmedim canim ama sonrasında endiselndim yavrum anladi sonrasında hep kıpır kıpır di