Dila_grgn Cansudemirel onu bende ilk gebeliğimde yaşadım meğer ikizmiş ayrı ayrı iki kese ama dikkat edilmedi ve geç gark edildi birazda kısmet maalesef kaybettik.. allahım bunu sağlıklı almayı nasip etsin 🙏🏻
Pregnantmom Guzel_ailem olabilir ben kesin duyarsın demedim ki 6 haftada kacıncı haftada duydunuz denmis bende kendi duydugum zamanı yazdım
Pregnantmom Guzel_ailem 16. Haftada kalp atisi duymak icin hicbir doktor beklemez siz olayi karistirdiniz sanirim
Guzel_ailem Cansudemirel benmi bilgileneyim.. Benim bilgim yeterince.. Fazla.. 🤣🤣.. Sen benim nee dediğimi bir iyice okuuuu
SevincAtk Dila_grgn biz 5 haftalıkken gebeligimi ögrenmistik ve 2 hafta sonra tekrar cagırmıstı 7.8.haftamızda duymustuk sesini 🙏🏻😇
Burcuabc Dila_grgn bende dun 5 haftalik oldugugunu öğrendim haftaya gel kalp atsi dedi saglikla gelsinler insalah çok heycNli
Bosnian17 Dila_grgn 6+2 de duymuştum ama genelde 7. Haftada duyuluyormuş doktor erken tutunmuş demişti.