Melek43 Sibelclskn3 kollarımda kaşıntı oluyor kizarana kadar sürekli kaşıyorum özellıkle geceleri oluyor bu durum
Salmanc Sibelclskn3 aloe vera her cilde iyi gelmez bazı kan değerlerini zehirler yaşayıpgördük internetten araştırıp okuyabilirsiniz
Mervecikk Betuls hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün bir an önce evinize gidin inşallah kaç kilo doğdular ciğer geliştirici yapılmışmıydı
Mervecikk SedaMeric günde kaç tane alıyorsunuz ben 4 tane kullanıyorum şuan benimde azaldı kaşıntılar düşmeye başladı zaten sonuçlar çok şükür
Mervecikk Betuls banada bugün yapıldı 2. Dozu yarın yapılıcak hemen toparlarlar inşallah minişler doktor 2 kiloyu geçince iyi diyor çünkü ikizler için
SedaMeric Mervecikk günde 3 olaram alıyorum ama artık yetersiz geliyor sanırım belki 4 e çıkarız bizde