Betuls senin içinde hayırlısı olsun inşallah bebişlerini sağlıkla kucagına al inşallah baya zor bir durummuş netten okudugum kadarıyla doktor la henüz konuşmadık çünkü bir arkadaşımda vardı onuda erken doğuma aldılar ben bu postu okuyunca belirtileride görünce hemen doktoruma haber verdim