Muhammednuri çünkü bizde kimyasalları yasaklamıyorlar şöyle bir örnek vereyim nescafe 2si bir arada avrupada satılanla bizimkinin içeriği farklı çünkü bizde atıyorum şeker oranı %10a kadar sıkıntı değiljen avruoada yasal sınır %2 bizim canımızın kıymeti yok ondan o. Bizde zararlı olan x maddesini kullanmak serbestken avrupa değil bebek bezleri aynı markanın içeriği bile farklı ha keza mamalar aynı marka ama içerikler farklı