Gizemmdenizz tabiki fiyat farkı çok. Primanın içindeki kimyasalları düşünüp ve kendi texrübemle ilk çocuğumda en iyisidir diye kullanıp, poposunu yara yaptıktan sonra çareyi hiç aklıma bile gelmeyecek olan bim'in kendi markasından benzinde buldum. Şimdi 2.gebeliğim. Yine çok övülen, ebebeğin baby&me benzinden ve bim'in benzinden karma aldım. İkisinin de içeriği ve fiyatları birbirine yakın. Eltim sleppy kullanıyormuş, memnun olduğunu söylemişti. Eğer bu ikisinden bi şekilde vazgeçecek olursam sleppy'i de denerim 👌