nilaylaylaylay 4 gün boyunca ağladım artık cıktıgı için yazıyorum nektarin.Normalde önüme koysalar yemem ama tadı ağzıma geldi resmen günlerce aradı her yere sordu İstanbul da varmış dediler hagta sonu gidelim dedi 4 saat mesafedeyiz en sonunda bi arkadaşı mersinden yollamış sabah 4,5 da otobüs karsılamıştık.Allah razı olsun hakkını yemem bu konuda