nilaylaylaylay gece 12 de karpuz aşermiştim şubatta 😀 yani Bi filmde görünce canım çekti napcaz dedi dedim yapacak bişey yok nerden bulcaz artık neyse nasip boşver dedim. Yazık sabaha kadar ya bebekte bişey olursa yiyemedin leke falan olur mu diye üzüldü dedim bişey olmaz 😂 ertesi gün arayıp bulmuştu 🤗 şükür alır yapar inşallah herkesin eşide yapar ve yapsınlarda.