Esrarse haftalık takip ediyorsa bilemem ama günden güne açılma olmaz mı ki. Benim agrılarım 33 haftaya girince başladı ama ben yalancı agrı ve kasılma sandım. Doktorum nts de baktı ve sancı görünce erken Doğum olabilir deyip önlemini aldı.
Benle birlikte aynı hastanede 26 haftalık bayan vardı onunda 3 cm açıklığı vardı. Ona da halka takılacaktı.