emiHartge benimkinin gelisimi 2 hafta onde gidiyor doktorda artik gelebilir diyip ilaci kesti . Ayni sekilde bende serum ilac tedavisi gordum ilk riskim ciktiginda . Ciger gelistiricilerini oldum. Simdi dun geceden beridir mide bulantisi hissediyorum. Sicak falan basiyo kendimi agir hissediyorum tansiyonumu olctugumde yuksek cikiyor . Doktoruma yazdim pazartesi kontrole gel . Tuzlu yeme dedi tuzlu yemiyorum zaten .😐