gozdetrkz Nuranaliayaz1 tarihleri nezamana kadar bilginiz varmı bizim doğuma 3 ay var daha alsam mı bilemedim
Nuranaliayaz1 gozdetrkz tarih yok ya benim 3 yıl önce oğlumdan kalanlar var hiç poşetini açmamışım göğüs pedi,sut saklama poşeti, göğüs ucu kremim bile var onları kullanacağım sizin tarih daha yakın alın bence
Gulden BesteCanerKutluzolu Ben de aynısını düşündüm. Hastalanırım,uyurum ya da dışarı çıkmak zorunda kalırım. Benim yerime eşim verir biberonla.. Her ihtimali düşünerek aldım. Saklama poşeti de aldım. Dediğiniz gibi inşallah sağabilecek kadar sütümüz olur😊
Nuranaliayaz1 Gulden bence iyi yapmışsınız almakla muhakkak lazım oluyor ben 1. Bebiste almıştım şimdi 2. 'ye yine kullacagim boşa gitmez yani
SibelAlp7 Nuranaliayaz1 Nuranaliayaz1 göğüs pompasını iki bebeğinizde de kullanacak mısınız?hijenik olur mu?ablamda bana göğüs pompamı al kullan dedi kararsız kaldım.o aparatları alsam yeni kullanabilir miyim makine aynı makine sonuçta
Nuranaliayaz1 SibelAlp7 benimki elektrikli değil el pompası doğuma yakın sirkeli suda kaynatıp kullanacağım tabiki mikrop falan kalmaz bence,elektrikli olanlari kiralik bile veriyorlar kac kisi kullaniyordur kimbilir temizliğini iyi yaparsanız neden kullanılmasin
Burcuk GzdeEgsn al benden de o kadar. Göğsüme bastırıyorum olmuyor. Sütyenle göğüs arasına koyuyorum olmuyor. Netten baktım yok kullanımı.. ya benim göğsüme olmuyor ya da ben çözemedim . Ne için kullanıldığını arkadaşım anlatmıştı biliyorum ama çözemedim nasıl takıldığını