Lolonunannesi Göğüs pedi Göğüs ucu kremi Göğüs pompası Süt saklama poşeti Göğüs kalkanı ben bunları alıcam. Bir çok farklı marka var tercih meselesi. Benim araştırmalarıma göre bu ürünlerde en çok önerilen markalar avent ve lansinoh markası.
Nuranaliayaz1 Minanin_Annesi göğüs pedi kesinlikle lansinoh alın çok ince çok güzel emiyor hiç belli olmuyor ben kullanmıştım
GzdeEgsn Lolonunannesi merhabalar bende öneriler üzerine göğüs kalkanı aldım phılıps avretin ama kullanımını anlayamadım siz daha önce kullandınız mı😏
Nuranaliayaz1 Minanin_Annesi lansinoh göğüs ucu kremi Lansinoh tek kullanımlık ped Lansinoh sut saklama poşetleri bunlar en gerekli olanlari birde ben wee baby sağma makinası almıştım ucuzundan 30 lira falandı fazla kalan sütleri sagip buzluğa atıyordum çok iyi oluyordu sonrasında kullanmak için
gozdetrkz Nuranaliayaz1 tarihleri nezamana kadar bilginiz varmı bizim doğuma 3 ay var daha alsam mı bilemedim
Seymaanne Konu ile alakasız Ama bazı anneler sütü sağıyor falan. E bu bebekler emmiyor mu evdeysen neden süt sağılır ki. Gerekli bişey mi
Nuranaliayaz1 Seymaanne canım bende evdeydim calismiyordum ama göğsüm çok sut doluyordu yeni doğan bebek hepsini ememiyor zaten ve göğüs sagmasan patlayacak gibi oluyordu bende almamıştım ilk pompa sonra çok sut olunca elde sagmalık olanlardan hemen aldık yoksa kotu olacakti başlattım öyle rahatladı göğüslerim yoksa sut normalse sagmaya gerek kalmaz tabi anca bebeğe yeter
SibelAlp7 Seymaanne bazı annelerin sütü fazla geliyor sağmazsa göğüsleri taş gibi oluyor.Çalışıp çalışmamakla çok ilgisi yok yani
Seymaanne Nuranaliayaz1 anladım canım teşekkür ediyorum bende sağma Makinesi falan araştıracaktım gerekli birşey sandım.. o zaman hemen almaya gerek yok duruma göre değişir o.
Burcuk GzdeEgsn al benden de o kadar. Göğsüme bastırıyorum olmuyor. Sütyenle göğüs arasına koyuyorum olmuyor. Netten baktım yok kullanımı.. ya benim göğsüme olmuyor ya da ben çözemedim . Ne için kullanıldığını arkadaşım anlatmıştı biliyorum ama çözemedim nasıl takıldığını
Gulden Nuranaliayaz1 ben şimdiden aldım emin olamadım şimdi🤔 hastanede lazım oluyor dediler bir de sağmak sütü çoğaltıyomuş. Dışarı çıkarken biberonla vermek için falan lazım olmazmıki😑
BesteCanerKutluzolu Gulden olur olur neden olmasın bende de var e arada sütü hazır olursa 2-3 saat annelere bırakıp kafa dağıtmaya çıktığında rahat beslerler sorun da olmaz da inşallah sağabilecek kadar sütümüz olur
Gulden BesteCanerKutluzolu Ben de aynısını düşündüm. Hastalanırım,uyurum ya da dışarı çıkmak zorunda kalırım. Benim yerime eşim verir biberonla.. Her ihtimali düşünerek aldım. Saklama poşeti de aldım. Dediğiniz gibi inşallah sağabilecek kadar sütümüz olur😊